marie sov hos mig

igår sov marie hos mig tills idag. vi lämnade min lillsyster på morgonen och sen drog vi till skolan. mötte jeje på bussen. i skolan idag va det soppa så på hkk fick vi göra spagetti och köttfärsås istället! min och jejes var hur god som helst. sen slutade vi typ 10 i 2 eller jag gjorde, vi skullegöra unikum sen fick vi sluta och jag blev färdig först. men jag fick ändåvänta på jeje för vi skulle ta samma buss till centrum, men hon följde med mig och hämtade min lillesyster och sen när bussen kom så kom Nilkas och hämtade jeje med moppen. så jag åkte hem med henne och nu ska jag börja packa lite gran, sen ska jag mötta jeje, fixa cigg och köpa godis.
pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0