måndag!

det va ett tag sen nu, men man vet aldrig när jag orkar skriva igen.. men iallfall så idag har jag vart i skolan, slutade halv,3 sov på den sista lektionen. sen gick jag upp till cissis sy slöjd som slutade halv 4. och sen så åkte vi till robins skola. cissi skulle träffa han och tim. robin och cissi  firar 1 år idag, så dom skulle på bio och sånt. jag va med dom tag tills krillan kom, eller jag åkte lite tidigare, det va så jävla kalt! sen när jag åkte hem så käkade jag böt kläder och sen kom marie då åkte vi hem till henne, va ute ett litet litet tag. sen kollade vi väl bara på tv tills jag åkte, jag tog 21.45 bussen hem, så mötte jag mamma hos mia och så gick vi hem. nu sitter jag här och ska snart gå och duscha!

tisadag: gustavsbergsbadet, sen glömde jag bort vad jag skulle göra..
onsdag: vanlig skoldag, sen vet jag inte
torsdag: coca-cola studiebesök, dricka cola och va med cissi.
fredag: kanske va med jeje, och sova hos dennis med jeje (om det inte blir lördag)
lördag: samma sak, vet ju inte rikitgt ännu.
söndag: chilla hemma tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0