hela min helg typ

i fredags så va jag med matilda efter skolan ett tag sen åkte jag hem och fixade mig. sen åkte jag med dennis till jobbet , han jobbar natt på skepparholmen. det va hur fint och mysigt som helst. fullt med folk. vi gick runt och fixade lite saker, flyttade bord och stolar till konferanser och sånt. sen vid 12 åt vi världens godaste choklad tårta,med jordgubbar och blåbär berevid. sen satt vi i "lobbyn" och pratade med gäster som behövde hjälp eller ville köpa någonting. det va värsta röjet och det va en kille som satt och spelade gitar och sjöng olika låtar som dom gamla kärringarna dansade till :) sen vid 2 så va fetsen slut och så hade alla gått och lagt sig. så då efter en timme, vid 3 så gick vi och åt mat. hur gott som helst! sen gick vi ner till spat och kollade lite och fixade med lite saker. sen vettefan vad vi gjorde, vid 7 åkte vi iallfall hem, och så missade vi bussen så vi fick gå från skepparholmen till korset och jag va hur trött som helst somnade på bussen på väg hem. och sen sov jag till 4. när jag vaknade hade jag fått sms av marie och cissi så jag mötte dom och va med marie ett tag sen åkte jag och va med cissi. jag sov där med henne och robin. robin kom typ vid 5 tror jag för han hade lanat hos challe. på kvällen satt jag cissi och bea och kollade på film hos cissi. sen gick vi väl och la oss vid 1 halv 2. och sen på morgonen käkade vi frulle gjorde mig iordning och sen mötte jag marie utanför konsum och va med henne ett tag, gick med simone och köpte cigg till marie. och nu är marie hos sin farmor och sen ska hon väl hem till mig och så ska hon sova här. hon ska hjälpa mig upp så att jag inte kommer försent imorgon till skolan. sen efter skolan imorgon ska jag ner till sjöliden och så är det första dan på konfermationen. sen vet jag ingenting mera!

<3 nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0