fullt upp med jeje!

idag väckte jeje mig vid 11.. hur trött som hels. hon kom hem till mig vid typ 12 halv 1 tror jag. då duschade jag och fixade mig. sen åkte vi ner till centrumoch köpte kakao och grädde och så åkte vi hem till mig coh bakade kladdkaka. sen fick jeje för sig att vi skulle ränsa mitt rum så vi började. hon började med mina kläder och jag tog mina saker. så nu har jag typ kastat halva mitt rum. sen åkte vi ner till centrum igen och mötte fredde. han köpte slim cigg till jeje, hur tuffa som helst! haha men dom smakar ingenting typ.. sen gick vi in på dellan och fikade. dom skulle kolla på hus idag för fredde ska typ flytta till hagaberg och jeje ska flytta till hemmestahöjden, så det ska ju bli kul! när dom åkte mot haganerg så åkte jag ner till sjöliden. kom lite försent med det funkade. efter det så träffade jag marie och så åkte vi till centrum där träffade vi simone, hon skulle hem. jag åkte upp med henne och marie gick till ettan. sen satt vi vid bussen och pratade och sen åkte jag ner till centrum coh träffade marie. vi satt typ där i en halvtimme sen skulle marie åka hem och så åkte jag med putte hem. så nu sitter jag hemma har precis käkat nudlar och ska fortsättaatt städa. måste fan göra det.. orkar inte gå till skolan imogeon heller är så jävla trött med det måste jag ju ändå .. ska träffa jeje i centrum imorgon så jag måste ju.. men men godnatt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0