coca cola fabriken idag

för typ första gången sen skolan började kom jag i tid! känner mig stolt. vi hade 2 lektioner, no och hemkunskap sen åt vi lunch och åkte till coca cola fabriken med hela e-laget. det va faktiskt jätte kul. vi hade något spel och så vann mitt lag så klart, så nu har jag en coca cola medlaj. alla fick dricka hur mycket cola dom ville, men det fanns ju fanta och sånt med. när vi åkte tillbaka sprang jag och malin till donken toan i slussen. sen tog vi bussen hem, eller hon skulle hem och jag gick av på villagatan och mötte marie och cissi, sen kom robin. marie åkte hem och jag och cissi åkte hem till henne. sen så kom robin när vi satt och käkade, sen nu sitter jag här och cissi har precis kommit ut ur duschen. jag ska väl em om någon timme eller någonting.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0