hela helgen typ

jag har inte skrivigt sen dan innan jag åkte på kryssnig. min bloggblev flyttat eller vad fan det va..
aja jag och jeje hade jätte kul på kryssnigen.
                                
                               
                                   när vi va utanför båten såg jag att vi hade lika dana kläder på oss..
                  
när vi kom hem från båten så drog vi till grönan, vi köpte åkband och sen träffade vi sara och henens fjortis kompis. sara fyllde ju år så dom två såg ju för jävliga ut mega fjortis jag skoja inte.. haha. när dom sen droig så va vi med krippa och bobbo, vi åkte berg och dalbannan med bobbo vågade inte så han stod utanför. sen drog vi och käkade halvft och sen till bilarna efter efter det åkte vi kärlekstunnen. sen drog vi hem typ.. vi åkte hem till jeje och när vi hade kommit dit gick vi ner till maxi och köpte jordgubbar och läsk till kvällen jag skulle ju sova hos jeje med så blev det inte. carola (jejes mamma) körde oss hem till mig och så sov vi här. vi kvart i 12 kom janne och carolaoch hämtade oss och så åkte vi till barnes ö där dom har sitt sommar ställe. det va jätte mysigt. på kvällen när vi skulle käka middag kom typ halva henens släkt och käkade med oss. med det va ju lite trevligt. vi åkte hempå söndagen och jeje jobbade i typ 2 timmar. sen åkte vi hem till mig och fixade cigg. sen kommer jag inte ihåg något mer.
igår va det ju skolavslutning och grisslinge festen. allt va typ skit tråkigt.sen när vi åkte och bada med emma,natta,fredde,niklas,anders. asså om ni inte fattade det så va jag med jeje hela kvällen, henens mamma nattvandrade coh jag sov hos henne. idag har vi vart i stan och köpt cigg, sen tog jeje en annan buss så jag har vart hemma och väntat på henne i två timmar.. haha aja nu har vi precis käkatoch ska ta en cigg och en fixa oss.. sen drar vi väl ut puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0