en tidig dag för lilla nickie.

igår sov jag ju hos cissi, vi hade skit kul även fast hon skulle vara hemma klockan 9. vi gjorde nattmackor kollade på film och gick ut och rökte. sen satt vi och smsade med en massa.. haha ! dagen efter skulle vi upp tidigt, jag skulle upp 07.50 för att kunna duscka< och så tills bussen gick 08.45 jag stängde av mitt mobilalarm och somnade om sen kommer cissi väckarklocka kvart över och då hade jag brottom. ag gick in i badrumet och duschade sen när jag var färdig väckte jag cissi. då va klockan typ halv så hon hade lite brottom, (hon han inte duscha som jag) sen ringde jag marie och väckte henne så då gick hon till bussen typ derekt tror jag. cissi va jävligt seg kan man ju säga.. haha! vi gick till bussen typ 20 i men den gick typ 42 så vi missade bussen.. men vi tog nästa till farstaviken och gick därifrån till ungdomsmottagningen. sen gick vi till farstaviken och tog bussen till centurm. cissi och marie gick till dellan och käkade frukost medans jag åkte hem och böt kläder och sminkade mig och så. sen tog jag bussen ner till centrum och mötte dom i gallerian då gick vi ut och tog en cigg sen satte vi oss där inne och väntade tills marie vågade gå in på gustavs för hon skulle jobba idag. jag och cissi satte oss där utenför en stund sen gick vi in och fick coola av marie. jag pratade llite med mamma och natta, jag skulle mötta natta halv ett i centrum för hon skulle följa med mig och göra naglar. då drog jag typ när hon kom så åkte vi hem till henne en stund och tog en cigg.. sen gick vi i 10 minuter för att hinna till bussen vi skulle ta 414 och den går inte går björknäs centrum så vi fick knata en bit. sen sattg vi vid bussen i 20 min innan den kom,. vi åkte en bit och sen gick vi av och gick hem till mickan som skulle göra naglar på mig. vi började nästan derekt när jag kom. efter typ en och en halv timme tog vi en rök paus sen fortsatte vi och så kom mickans pappa med hamburgare från donken, jag fick min och sen mickans för hon ville inte ha sin. det va det första jag hade ätigt den biten av dagen och då kasnke klockan va 5 halv 5 kanske .. natta satt och väntade på mig i 3 och en halv timme typ men det va det värt för naglarna är jätte fina ! när vi var färdiga gick vi till bussen där nattas mamma hämtade oss och körde hem oss till natta, därifrån gick jaghem till mig och packade min väska lite mer och sen tog jag bussen ner till centrum med natta jag skulle ge marie en hundring och sen laddade jag på min mobil. vi träffade putte och tog en cigg med han sen kom väl johnny,dennis.martin, jocke. sofie, my, robin och hans kompisar ! vi gick och köpte coola och så.. sen åkte vi till burn för natta skulle träffa henke och simon tror jag.. vi satt väl där i en timme sen drog vi med bussen hem till natta och nu sitter vi här och natta plockar in sina kläder i henns garderob och ska nu ä-ta en macka sen ska vi typ möblera i hennes rum! natta coh jag är pigga idag, det är bara för att jag vaknade så tidigt jag LOVAR , haha! 
    
                                                                   
lip nickie

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har skrivit i din blogg där nere att ni skulle va med "sara och hennes fjortis polare" hahaha kolla på dig själv hur du ser ut! omg

2008-06-25 @ 02:21:53
Postat av: Anonym

haha tönt du är..

låt mig säga som jag vill då ? ;O

2008-06-27 @ 15:03:06
Postat av: nickie

du vågar inte änns säga vem du är ffs !

2008-06-27 @ 15:03:44
Postat av: Anonym

vad fan spelar de för roll, klaga inte på andra när du själv ser ut som ett helvete!

2008-06-29 @ 15:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0