donken hela dagen typ

idag väckte cissi jeje som sen väkte natta och mig! klockan va bara halv 11 och jag och jeje hade suttigt uppe själva till 5 och jag till 7 halv 8. snacka om att jag va sur och så skulle dom ha cigg osv. dom gick ut på baksidan och jag på framsidan där det va sol där jag va och skygga där dom andra va. sen gick jag och natta in och la oss, hon kom lite tidigare än mig in i sängen. sen kommer cissi och jeje in och ska kolla på tv och prata så högt dom kan så då sätter jag i hörlurarna i min mobil och sätter på nästan högast volymen så jag slipper höra dom! efter typ 10 min så tänder dom lampan och ska klä på sig jag ligger kvar och fösöker sova hade inte sovigt så jag va skit sur först.. sen skulle vi tydligen käka frukost på donken, så vi åkte dit och sen satt vi typ där i 4-5 timmar. jeje åkte och träffade emma så hon följde inte med dom skulle fika på dellan i centrum. sen efter ett bra tag kom hon väl.. jag åkte till centrum och mötte jeje vid typ halv 4 för vi skulle upp till höjdhagen och hämta min lillesyster för mamma och dennis höll på och rensa förådet hemma. när vi kom hem satt jeje på mitt rum och jag hjälpte mamma lite, vi tog bussen till donken igen och jag skulle träffa cissi och natta. jeje skulle vara med fredrik och niklals. vi satt där ett till tag jag natta,cissi,veronica,mange,robin och adam
sen åkte vi hem till cissi, jag och cissi bara robin kom och sen åkte jag hem och sen gick jag ner till bussen vid mig och skulle ta 422:an som går hela vägen, nej men då kommer det en sl bil som säger att han tog bilen istället för bussen så jag fick åka med han ner till centrum och tog 474:an till nacka trafikplats där jeje hade gåt och möt mig. sen kom natta med beccas moppe och skullehämta sin väska + att hon körde oss till ica maxi där becca stog och väntade sen gick dom in och köpte hårfärg,godis och coola. sen åkte dom hem till natta och vi gick hem till jeje. vi käkade lite jag  duschade och sen satte jag mig vida datan. vi låg och pratade en stund en somnade jag,
<3nickie

Kommentarer
Postat av: Anonym

FY FAN VILKET TRÅKIGT LIV DU MÅSTE HA!!!

2008-06-27 @ 00:12:59
Postat av: nickie

du med eftersom du läser allt?

2008-06-27 @ 15:04:20
Postat av: Anonym

haha och jag har bara kollat in rubrikerna och fattar precis vad "den" menar, skaffa dig ett liv innan du börjar blogga

2008-07-01 @ 01:36:41
Postat av: L

Kanske ni som måste skaffa ett liv eftersom ni sitter bakom data skärmen och kommenterar en blogg som du ändå tycker är tråkig ?

2008-07-10 @ 02:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0