trött

jag har nästan inte vågat vara ute. på kvällarna kan jag vara ute. jag har ju det där jävla munsåret så jag vägrar halft att gå ut. jag är så jävla trött hela tiden jag skämtar inte, alla precis alla ringer och väcker mig på morgonen vi typ 11 halv 12 vad tänker dom med? men iallafall jag va med natta,fredde,linnea,anders och två polaker som dom kände.. skit jobbiga och dom pratade bara enghelska,men visst jag fattar med ändå. den ena satt och berättade hur vacker jag va,men vad fan jag såg ut som ett jävla träsktroll, så då blev jag sur på det. sen va jag tydligen otrevlig mot dom så dom blev sura på mig. och den andra polaken tog tag i natta och bar upp henne och gick ut i vattnet och kastade i henne, men kläder,mobil,cigg,hörlurar,busskort och hela skiten. efter han hade gjort det så gick dom hem.. fyfan vad sur jag blev och han gjorde det bara för att hon spottade på MARKEN! jävla störda mänsiksor jag skämtar inte asså. linnea körde hem mig med freddes moppe så jag fick skjuts hem, natta va kvar med dom andra och väntade på hennes pappa och morbror. när jag kom hem somnade jag med kläder och allt på,skit trött.. eller okej jag satt och smsade med en ett tag,skit samma. dagen efter ringer jeje och cissi mig cissi kl 9 på morgonen! jag sa att jag skulle precis gå vid typ 10, men jag gick inte upp förens 11, då to jag en cigg och käkade sen gick jag ner till centrum för att möta dom dära jävla mupparna. som har suttigt och väntat påmig i 2 timmar.. kände mig lite taskig men vad fan jeje skulle igenkligen komma upp till mig. sen åkte iallfall jag och jeje upp till mig så att jag kunde fixa mig lite till. cissi skulle mötta robin i centrum och dom skulle typ käka dellan. jag och jeje åkte upp till mello och lämna en sak, sen drog vi till bussen gick av i centrum väntade på nästa buss som niklas va på. den hoppade vi på den bussen. vi skulle följa med han till stan för han skulle köpa en keps, vi åkte till NK huset i t-centralen. sen stannade vi i slussen och köpte bullar. nikas sprang till bussen, sen kom jag på att våra buss okså stod där så vi fick springa med jeje tappade en bulle på vägen, haha. vi skulle hem till jeje och käka middag sen sova hos mig, efter der va vi med fredde och niklas hemma hos niklas i hagaberg, sen träffade vi nina,natta,jimmy,anders,ernst,pontus och några till. nu orkar inte jag skriva något mer ska ut och röka lite.. sen ska jag kolla på en film, jeje är ju jätte trvligt sällskap som sover..kul!
/puss nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0