tisdag, 3/6

idag ringde mamma och väkte mig 07.12 och natta skulle hämta mig med moppen utanför mig 07.15 så jag hade lite brottom kan jag ju säga. men som tur va så satt han och käkade frukost. hon vaknade väl lite sen som jag (a). sen komhon och tuttade utanför mig så att jag skulle komma ut. sen åkte vi till skolan, när vi kom dit parkerade vi och gick sen till blå och tog en cigg. idag slutade jag 13.40 och marie skulle medmig hem så jag fick sitta och vänta på henne i 45 min. sen åkte vi hem till mig, lr nästan för på vägen uppe vid mig så kom min bror och sa att jag skulle hämta min lillesyster för mamma va sjuk och hade inga batterier på mobilen.. så vi fick åka till ekedal och hämta henne. sen kom vi hem till mig, vi han väl vara där i 5 min innan mamma sa att jag skulle hämta xander med. jag och marie gick ner till dagis och hämtade han. sen gick vi hem, och då skulle jag ta och hänga och vika tvätten.. skit jobbigt men marie hjälpte till lite när jag tvingade henne. sen gick vi in och käkade. efter maten satte marie sig vid datan och sen drog vi ner till centrum och träffade natta. hon ska sommarjobba på gustavs i gusavsbergs centrum så då skulle jag kolla om jag fick det med, marie ska typ med göra det,men vi vet inte ännu. jag ska iaf vara med natta imorgon när hon jobbar. vet inte om marie skulle med hon ska ha möte med sin mentor. när natta sen hade dragit så satte vi oss utanför vedungs och rökte. vi träffade elina och daniella. sen gick vi till spidys och fickade cigg. självklar fick marie tag i en kille som köpte till oss,skit bra så nu har jag cigg ! vi gick upp till båtsmannen och träffade simone och tog en cigg. hon hade vart på grisslinge hela dagen så hon såg ut som en tomat typ överallt.. haha. lite kul sådär. robin och dogge kom förbi och tiggde cigg och sen gick dom. marie tog 20.51 bussen hem så då gick jag och simone hem, vi bor ju typ grannar! sen nu hr jag precis duschat och kollar på tv. ska snart gå coh lägga mig, natta ska hämta mig imorgon med så jag slipper ta bussen och jag får sova lite längre!


onsdag: vanlig skoldag.
torsdag: eriksdals badet ute med skolan och sen till jeje och sen till båten.
fredag: hem från kryssnigen och derekt till grönan, sen sova hos jennifer ! 


                       image48
puss nickie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0