sover hos cissi

idag väckte mamma mig vid 2 för jejes familj skulle komma vid 3 och fika så jag va tvungen att gå upp. när dom kom hade jag precis käkat en macka och vart ute och rökt med min mamma :) sen satte vi oss på baksidan och dom drack kaffe och jag och jeje satt och kollade på när dom pratade, efter en stund jag vi in på mitt rum och så gjorde jag mig färdig. jag skulle till cissi och jeje skulle till fredde typ. marie kom och mötte mig vid bussen och sen gick vi till cissi. vi käkade och sen kom challe,tim och robin. vi åkte till grillen för challe och robin skulle käka, tim kom lite senare.sen åke vi upp till båset och satt där en stund. vi gick ner till gräsplan och så spelade dom fotboll. sen körde challe och pantzar hem mig och cissi och tim följde med. vi satte och på baksida och dom hoppade studsmatta. efter ett tag drog pantzar och challe då gick jag,cissi och tim in, tim och cissi satt och pratade med varandra på msn fast dom satt previd varandra och jag satt och spelade tv-spel. tim drog för en liten stund sen och nu ska jag och cissi kolla på film.
<3nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0