söndag

idag vaknade jag av att natta säger  "vad säger du", jag kom fram till henne och då vaknade hon.. hon pratade i sömnen haha! vi gick upp och rökte och natta duschade, och jag typ stor städade mitt rum, jag tvättade mitt fönster ! nattastod och rättade mig vart det va fläckar och inte, så hon fick hjäpa mig att göra det "rent" . efter det gjorde vi oss iordnig lite, jag va typ inte alls färdig nät hon va klar jag skulle precis byta kläder och skit, haha ! sen åkte vi till godisboden och köpte läsgodis för typ 80 kr det va typ 2 kg tror jag. sen fick natta för sig att köpa sånt här bebis godis, typ massa klubbor och såna konstiga barnliga saker, det blev 285 kr haha ! natta slängde på mig godis och skit.. sen satte vi oss utanför och tog en cigg, vi gick och knakade på hos ebba, hon va faktiskt hemma, så hon kom ut och pratade med migoch natta, sen gick hon in och hämtade hennes pojkvän robin L. så vi sattt där ute med dom två, skit söta tillsammans. vi va tvugna att gå för att vi skulle hoppa på samma buss som jeje. vi kom med samma buss och åkte till donken. vi skulle möta fredde och niklas där. vi satt där ute ett tag och åkte rutschkanan på donken. fredde käkade och lite så. sen gick niklas,fredde och jeje upp till ica så då gick jag till bussen för jag skulle hem och ladda min mobil. sen skulle jag kanske komma. jag hade lånat min mammas mosters busskort så när jag kom hem skulle hon ha det. natta kom med bussen efter mig, eller nej niklas körde henne till styrmannen. (där jag bor) jag gick ner med putte som kom hemtill mig, vi gick ner tillsammans. sen vet jag inte vart han gick han gick typ med robinoch dom,jag och natta gick hem och tog vårt godis,läsk och chips ut på altanen och tände lite ljus plus att vi satte på inflavärmen. sen kom kajsa,johnny,dennis och putte och gjode oss sällskap. jeje skulle sova hos mig men hon vägrade att prata med mig så vi började väl bråka lite.. sen helt plötsligt när jag tror att hon kommer och det va vid 10 i 12 så går jag ut i hallen coh där står inte jeje utan hennes pappa. han skulle tydligen hämta henne eftersom hon inte kom hem tillmig, vi satt väl och väntade en kvart på henne. när natta och kajsa hade dragit satt jag kvar där ute med putte och johnny. sen drog putte efter ett tag. sen gick vi ut till tvättsugan för att mötta jeje när hon kom. då när hon kommer kommer hennes pappa och säger att hon skulle in i bilen, så hon sov inte här iallfall. johnny och dennis gick tillbaka hem till mig sen drog dom typ eftter en stund. då gick jag ut till tvättsugan och pratade lite med fredde och niklas. sen gick jag in sattemig vid datan pratade föst med natta sen med en annan mupp unge.. nu är klockan halv 3 och jag vill sova för jag har inagt att göra men jag är inte trött. ska typ sätta på en film tror jag! 
puss nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0