söndag till måndag

igår vad det söndag, då sov jag hos jeje. vi va hemma hos mig först och sen drog vi till jeje och käkade där. sen gick vi ut med hundarna och duschade. sen till sängen och satt och smsa en hel del.  innan vi kom till säng och somnade. jag gick upp kl. 06.00 och började göra iordnig mig. jag va klar vi typ 10 över 7 och då gick jag till  bussen. jeje sov som en stock, jag ville inte väcka henne för hon skulle på möte senare på morgonen så hon skulle inte till skolan samtidigt. på bussen till skolan träffade jag paulina och sen kom alma på. då fick man lite sällskap iaf. idag har jag bara vart i skolan , det va ändå onödigt för mig att komma för jag hade bara två lektinoner. första lektionen började 08.00-09.10 och den andra började 14.00-15.20 så det va ändå väldigt onödigt att jag var där. sen körde jeje mig hem, och sen nu har jag precis käkat och tänker på om jag ska åka till jeje lr inte.. vet inteom jag orakar..
puss nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0