onsdag och torsdag.

från tis-ons sov jeje hos mig. hon gick upp tidigt för hon skulle på ett möte. sen lite senare på morgonen typ vid 12 vaknade jag. då följde jag med mamma till lugnets video och köpte cigg. då kom jeje okså.. haha ! vi träffade natt lite senare på dagen. vi käkadepå donken. sen åkte vi där i från och så skulle viåka hem till natta för hon skulle städa sitt rum. men jeje väntade i centrum och vi tog bussen efter ner till henne. då åkte vi till donken igen och skulle köpa glass. då fick jeje för sig att vi skulle vara fjortisar, (hon är det redan men men ) inte så mkt som hon va då. bilderna kommer jag lovar ;)(a). sen åkte vi till hemmesta för att träffa marie och cissi. marie kom hem från turkiet idag så hon va skit brun, jag som skulle bli brunare än henne. men så blev det inte. vi va där i typ en timme sen sen skulle voi åka hem,natta tog samma buss som oss till centrumsen tog hon 22 till björknäs för  hon ksulle sova hos sin mamma och jag hos jeje. vi gick av i nacka trafik plats. där jag såg en genväg, motorvägen ! haha vi sprang över motorvägen sen gick vi i brännesslor och klättrade på ett berg där stenarna inte satt fast ordenkligt sen gick vi den halv normala vägen hem till jeje, haha ! när vi kom hem till henne såkastade jag ut alla hennes kläder i hennes säng, hon har 100000000 kläder, jag skämta inte. sen rensade hon allt och jag fick typ halva hennes garderob. skit bra, sen ska hon hem till mig någon dag och rensa mina kläder..  dagen efter på torsdagen tog vi med allt till stan och köpte cigg. sen drog vi till sickla där vi mötte natta. jeje köpte två skit söta kläningar på gina och sen gick vi och fikade. vi åt kladdkaka med grädde och en smotie med jordgubbs smak. efter der kom johnny och vi gick ut ocg tog en cigg, då kom det ngon som frågade om vi hade hund, alla sa nej, men sen kom vi på att alla hade hund så vi sa det. då fick vi ett jävla papper med gratis hundmat och så gick vi till simbi och hämtade våran jävla hundmat. då fick jag ännu mer att bära på. sen knatade jag och natta till bussen och åkte hem, jag gick av i höjdhagen och hämtade min lillesyster som hade vart på fritids hela dagen. sen tog vi bueen hem, just nu sitter jag och väntar på natta hon skma hjälpa mig och lägga in alla saker i min garderob.. haha ! sen ska vi till björknäs och så ska natta göra naglar. jag vill också ha ju, aja men i morgon är det ju midsommar och jag vet inte vad jag ska göra. alla är ju typ borta och ingen får gå ut.. KUL !  men nu ska jag börja städa lite i mitt rum.



puss nickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0