natta sover hos mig

efter vi hade vart hos natta åkte vi och käkade på donken. där träffade vi danni och elina, och typ deras kompisar/lillebror. efter vi hade käkat gick vi ut och tog en cigg. sen efter ett tag gick vi till bussen. då såg natta johnny så hon ringde honom och så kom han till bussen. då sa han att 22an upp till mig inte gick. så vi skulle ta oss till centrum så skulle han köra oss derifrån. när vi va i centrum såg vi deremot mathilda, hon hon hade vart hos ebba och skulle hem. när vi kom hem så satte vi oss vid datan lite, och jag städate mitt rum, det såg förjävligt ut, kläder över hela golvet.. haha ! det behövdes städa. sen gick vi ut till min altan och satte på värme och tände ljus. vi käkade chips och drack x-cider den va skit god jag skämtar inte, sen satt va där ute till typ 3 någonting sen gick vi in och sov,eller jag kollade på tv lite sen somnade jag och natta satt vid datan i en timme kanske.. jag vet inte men nu har vi iallfall vaknat och ska gå ut och röka cissi coh marie har precis vart här och hämtat cissis busskort. sen gick vi ut till min mamma och jag fösöker få ett busskort så att jag kan åka till jeje i södertälje men nu så ska hon typ sova hos mig, kaske lite bättre, nu ska jag och natta gå ut och röka sen ska vi duscha och göra oss iordning. jag hoppas att jennifer kommer iallfall!
puss nickie

ajuse jag och natta av hemma hos nina och firade hennes födelsedag nina har blivigt stor flicka 15år , GRATTIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0