myskväll halft

jag vaknade hos natta lite efter ett. då hade hon vart hos tandläkaren och köpt cigg sen kom hon väl hem vi 11 halv 12 och kastade dydligen en massa saker på mig men jag vaknade inte, sen kastade hon ett cigg paket på mig, jag vaknande inte. sen efter ett tag när jag hade gjort mig färdig så gick vi till bussen som vi missade för att natta inte ville springa. så vi tog nästa buss till höjd hagen för att hämta min lillesyster i skolan/fritids. när vi väntade på bussen så kom natta på att vi skulle käka på donken. så vi tog bussen till mig där steffe och natta gick upp till mig och lämnde våra väskor och jag gick till dagis coh hämtade min lillebror sen tog vi alla bussen till donken och käkade natta bjöd oss alla tre plus sig själv skit gulligt ! sen när vi skulle gå ut och röka så åkte xander och steffe rutschelkanan på doken, efter ett tag gick natta och steffe upp och skulle köpa coola, när dom hade kommit tillbaka kommer hon med 4 liter coola, 2 chips påsar, smink till steffe och såpbubblor till xander + blommor till min mamma , så söt som hon är ! sen köpte vi glass och tog ballonger från donken till xander och steffe. sen gick vi till bussen och åkte hem, när vi hade kommit hem drog vi nästan till bussen derekt. vi skulle mötta jeje och cissi, dom satt och käkade på dellan i centrum. jag skulle gå på toa när jag kom dit då hittade jag ett cigg paket med 19 cigg i , haha ! vi köppte godis och klubbor. vi gick till vedugns och rökte sen kom robin,tim och becci och sa hej! sen åkte vi väl upp till mig och tog det bara lungt, satt ute och pratade drack coola och käkade chips/godis. Jeje,Cissi och Natta ska sova här just nu ligger alla i sängen och kollar på tv och jag ska gå ut och röka.. jar är inte alls trött men klockan är ändå bara 3 så att jag vet inte men iaf godnatt !
<3nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0