"lördagsgodis" som nina säger ;D

på morgonen käkade vi frukost och sen drog vi till grisslingeför att möta fredde och niklas. men när vi hade vart där ett tag, så orkade jag inte vara kvar. så vi åkte till donken. jeje gick ut och rökte med sara och hennes kompis jag hade ingen lust att varadär så jag åkte hem. jag har fått ett stort jävla munsår som bara blir större så jag orkar typ inte göra någonting alls.. men iallfall jag åkte hem och käkade sen efter typ två timmar kom jeje och så käkade hon pyttelite hon bantar jag lovar. hon äter ju fyfan ingenting! vi gick ut och rökte sminkade oss och gjorde och helt klara. vi toh bussen ner till centrum och böt till 474an när vi satt på 74an så såg vi natta och nina, tror kajsa va där med ". natta och nina skulle till samma ställe som oss. "kråkberget" eller "flippen". dom hade lite "lördags godis" som nina säger,hade dom med sig. haha. vi satt där och chillade bara, sen skulle jeje och natta bada. det va ju typ svinkalt med det funkade för dom. jag skullegå iväg med jeje för hon skulle sätta på sigbyxorna.. haha dom va för tajta och hon va blöt så det tog typ ett år innan hon fick på sig dom.. hahah ! sen gick vi till bussen, eller niklas och anders körde oss till bussen. vi stod där i typ 10min efter bussen skulle kommit. men precis när vi trode att den hade gått såkomden, det va ju bra. men vi missade bussen i ålstäket och sen dåra bussen i centrum som går upp till mig så jag och jeje fick gå. natta och nina skulletill natta mamma som bor i bjkörknäs. så dom han med bussen iallfall. det va ju något bra. haha ! när vi kom hem gjorde jag och jeje mackor för vi va hungriga. jag är ju hungrig hela tiden så det är inga problem med det dåra.. sen gick vi ut och tog en cigg sen somnade vi typ.. haha <3puss nickie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0