jejes kalas!

jag och natta kom med moppen till jeje för typ en timme sen. hon har pecis öppnat våra paket som vi köpte tillsammans!
det va : hopprep,blåsbubblor,armpuffar, när man kollar närmare på insäkter, spade och vattenkanna, simgalsögon, suddgummin, freespy och choklad. plus att hon fick en massa kronor som alla ska användad med askungen på ! snart ska vi käka , när nilkas och fredde har kommit,men vi började och slutade före dom. vi käkade oxsfile med potatisgratäng. det va jätte gott! efter ett tag när vi bara hade suttigt och pratat lite tog jag natta moppe och jeje freddes så åkte vi först till ica maxi och köpte godis sen upp till OKQ8 och tankade full tank i båda mopparna sen åkte vi till jeje igen. vi satte på en film och sen när den va färdig vi typ kvart i 11 så tog i en cigg sen körde natta hem mig och nu sitter jag vid datan och ska snart dra på en rulle eller två, jag är inte trött så jag vet inte vad jag ska göra. jag kan ju alltid städa mitt rum haha ! det ska jag göra..

<3nickie

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA ASSÅ FYFAN VILKEN TÖNT DU ÄR, SNÄLLA SLUTA BLOGGA DITT LIV SUGER!!

2008-06-29 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0