första dagen på veckan

idag vaknade jag vid 2 och käkade fukost, sen gjorde jag mig iordnig för dagen.. jag ringde min mormor och morfar och frågade om dom ville köpa ett busskort till mig och det ville dom ! så typ vid halv 4 när jag var färdig gick jag ner till dom. vi fikade lite med bullar och läsk sen körde dom ner mig till centrum där jag skulle mötta natta. när jag hade hittat henne i centrum så gick vi till pressbyrån och köpte mitt jävla busskort. sen tog vi 428:an ner till gustavsbergs hamn och bestälde tid på ungdomsmotagningen. vi gick till fastahamenen och tog bussen en hållplats därifrån till centrum. där ser vi cissi och marie. så vi satte oss där coh tog en cigg. sen kom nästa buss och den hoppade marie på och åkte hem till sig. robin och tim hade redan kommit till centrum för att hämta cissi och köra hem henne. natta drog, hon skulle hem och köka så jag följde med cissi hem, jag tog bussen och så hämtade dom mig vid vägskälet. så vi åkte hem till cissi och tog det lugnt. efter ett tag kom marie, sen käkade vi och sen kom robin. vi skulle hem till han, jag och marie cycklade och cissi och robin tog moppen. när vi va hemma hos robin satt vi och snackade och tog det lugnt bara. cissi har ju utegångsförbud så hon måste vara hemma klockan 9 varje dag hela sommaren. kul.. jag och cissi cycklade hem till henne och nu ska vi kolla på film. jag ska sova här och imorgon ska ci upp jätte tidigt för vi ska till ungdomsmottagningen klockan 9 ! skit tidigt men man får stå ut. men nu ska jag vara lite social med cissi och kolla på film.
<3nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0