bästa midsommaren med natta.

det började med att jag inte hade någonting att göra på midsommar ju, men sen rinde natta och frågade om jag ville vara med henne där. hon rinde och väkte med kvart över 9 på MORGONEN dagen efter och jag hade vart uppe till 3 och smsat och vart ute vid tvättstugan med robin,putte och sen när dom gick in kom simone och rökte med mig, men iallfall så då fick jag gå upp, jag skulleta 09.51 hemifrån till natta för vi skulle åka tio. så jag gick upp och satte på mig kläderna gick ut med hundarna , borstade tänderna och sen gick jag till bussen. där träffade jag mamma,dennis,Xander och steffe (mina små syskon.) dom skulle till siggesta och vara där på dagen. jag gick upp till natta och hon och hennes familj hade precis käkat frulle. så dom va ju inte färdiga.. jag satt inne på hennes rum när hon sprang runt och fixade sig samt alla andra med, sen vid 11 åkte vi, jag menar jag kunde sovigt en timme till, jag va ju fyfan skit trött. jag skulle med dom ut till ingarö där typ hela hennes släkt va. det va jätte trvligt och vi hade kul. vi rökte, spelade kubb,käkade, rökte,hoppade,åkte 4-hjuling,rökte, moppe ,rökte.käkade, rökte,spelade kubb,rökte, käkade, rökte och badade, rökte. vi hittade ett jätte "mysigt" ställe utanför deras hus mitt ute på vägen där vi satt och rökte för det mesta. vi skulle åka  4-hjuling, det va första gången för mig jag änns satt på en sån. det va skit kul, natta tycker att jag är dålig på at köra bara föratt jag rycker i kurvorna så att jag ser om det kommer en bil, haha ! man måste ju vara försiktig. vi åkte med moppen och mötte paulina och hennes kusin/maries pojkvän filip nere i björkviks brygga. vi va där ett tag och tog några cigg, sen orkade vi inte med paulina för hon va "full", vi åkte tillbaka och badade med nattas pappa freddy, tony som bor där och pär en som okså va där. han haren sån här bubbuel pool som va skit varm 40 grader. sen gick vi in efter typ 2 timmar, nej men typ då va klockan kvart över 2. alla sov förutom oss, asså vi som badade vi gick in och kollade på tv sen gick vi ut till altanen och rökte, jag fick en cider av nattas pappa som va skit god, natta dricker ju "inte" så hon ville inte ha den! va satt och snackade med gabbe och jeppe.. sen dog min mobil och efter ett tag gick bi och la oss, jag måste ju bara sägaatt jag ÄGER natta på kubb, jag är bäst! det va en jävligt lyckad midsommar för oss kan jag ju säga. just nu sitter vi hemma natta och hon kom precis och sa "SKYNDA DIG VI MÅSTE NER TILL MATNÄRA OCH KÖPA CHIPS", helt störd som hon är han köpte en läsk, 3påsar med chips och nu ska vi till donken och käka.. haha ! natta ska sova hos mig idag så jag lär ju skriva mer när vi kommer hem.
puss nickie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0