andra dagen på sommarlovet

idag ska jag sova hos jeje, hos hennes pappa i södertälje. men när vi kom dit så ville vi sova hos mig. så vi käkade mat (grillade) och så. sen åkte vi hem till mig. påvägen hem till mig stannade vi och köpte godis. vi kom hem till mig och satte oss på min baksida. vi tog ut saft,melon och godiset vi hade köpt. mamma kom ut och rökte med oss och satt och snacka tills typ 12. det va jätte mysigt att bara sitta där ute och bara ta det lungt. robin ( min storebror) skulle vara hemma kl. 23.00 som jag.men han kom inte hem. dagen efter på lördagen, hade han inte kommit hemdå heller.han är fortfarande inte hemma. jag mamma och jeje satt och ringde till alla hans kompisar. ingen visste vart han va. men nu är han inne på msn och pratar med mamma. och vägra komma hem. men nu orkar jag inte  berätta något mer om det. nu står jeje i duschen och snart ska jag hoppa in. sen ska fredde och niklas komma och hämta hos. jag vet inte vad vi ska göra. men någonting blir dety väl. jeje ska iallafall sova här idag igen. 


puss nickie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0