ung08 2 dagar

igår va jag iallfall på ung08 med marie,ida och sandra.vi vann skit söta parlino tomtar, helt gula! haha sen kom en kille och kastade en tröja på mig och så fick ida,sandra och marie med en sån. sen kom det 2 killar som interjuvade oss.. haha. så vi skullle visas i ett tält typ mot någonting.. fattade inte så mycket.. haha! men kul vare iallfall. sen åkte jag och marie hem till mig och så åt vi tårta och mat. sen åkte vi hem till marie och så sov jag där.

på morgonen så körde marie mamma och christer mig till centrum och så åkte jag hem och dom vidare. sen när jag nästan är hemma så ser jag marie, jävlar vad snabb hopn va asså. haha! sen gjorde vi oss iodning och sen drog   vi till ung 08 idag igen. det va inte så kul.. rock tema.. yes! så vi åkte hem efter ett tag, då åkte vi till mig och käkade. sen satt vi pch gjorde ingenting. sen åkte vi väl till ösbyträsk och va lite sociala med dom töntarna som satt där. så jag drog efter ett tag och lämnade marie där. sen mötte jag upp henne vid typ 5 över 12 och så gick vi hem till mig och nu kollar vi på cis och det är skit bra!

imorgon ska vi hem till marie och sola!


pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0