sover hos marie.

mamma kom in och väckte mig vid halv 12, för då var marie redan uppe och hoppade.. så jag gick upp käkade frulle och sen drog vi hem till marie, vi käkade och sen solade och duschade jag! marie satt väl vid datan eller något. sen gjorde vi oss iordning och skulle inte till kungsan idag igen på ung08.. vid konsum träffade vi malin,matilda och louise. så vi va med dom, sen orkade jag inte åka in till stan så jag va med dom och freddan. marie åkte in med paulina och sen åkte vi lite moppe. sen drog jag väl hem och skulle byta kläder, såg ut som om jag skulle på begravning liksom. .! så jag åkte hem och pratad emed mamma och rosie. sen böt jag kläder och träfafde robin, sen kom mötte jag marie vid typ halv 11 i centrum och så åkte vi hem till henne. på vägen går amn ju förbi lill plogen, och marie käner han som skulle stänga så vi fick en varsin cigg av han och sen två pizzor! vi gick hem och käkade dom, sen nu har jag suttigt vid datan och marie kollar på tv.. haha !
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0