mumisigt

det blev inte riktigt som jag hade tönktmed skrivandet. menidag har jag vart i skolan, jag och jeje gjorde muffins :) sen va jag hos pantzar med cissi,fanny,robin och challe. sen drog cissi och robin. och sen jag och fanny, jag träffade jag emma,nelly,sofie,ida och alma i centrum så jag åkte hem och sen kom emmaoch mötte mig hon satt vid gräsplan i munkmora med dom andra. sen drog vi till varmdövallen och va där. ajuste vi träffade emmi på bussen så hon följde med. vi träffade pantzar,tim,krillan,adde,jimmy och några till och satt och kollade när som spelade fotboll. sen skulle emma ha träning så jag va med tim,pantzar och krillan och körde basket som jag ögde på.. haha! (inte). sen vid 9körde timmig till bussen för pantzar orkade inte. och så träffad ejga nelly igenpå bussen, hon skulle hem. sen åkte jag hem och nu är jag hemma och ska fixa i rummet lite och sen duscha.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0